maandag 6 januari 2014

Assepoester, het tamelijk ware verhaal

Zaterdag 4 januari trok ik richting Capitool in Gent voor de musical "Assepoester, het tamelijk ware verhaal", in een regie van Stany Crets.

Ik kreeg de tickets cadeau voor mijn verjaardag en was dus al meer dan een maand aan het aftellen.
Sinds jaren ben ik een grote liefhebber van musical en mijn verwachtingen waren dan ook hoog gespannen.

Al na vijf minuten wist ik dat deze musical alles behalve "traditioneel" zou zijn, maar dit was zeker niet negatief! De vele knipogen en dubbelzinnigheden maakten de musical ook voor volwassenen heel grappig. 
De spetterende cast, prachtige decors en natuurlijk het geweldige zangtalent van de acteurs zorgden voor een onvergetelijke avond! 
Zelfs mijn vriend, die doorgaans geen musicalfanaat is, moest toegeven dat hij de voorstelling écht goed vond!

Ik beleefde in elk geval een fantastische avond!
Ben je benieuwd naar de musical? Bekijk hier de trailer:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten